Raggisland

Ei hjartesukkside

Laurdag i Førde - i dag med sludd og litt snø.

Eg har vore på lufta! Fredag debuterte eg med innslag i NRK Sogn og Fjordane. Trallala! Det gjekk fort! Har berre vore her halvanna veke, so eg vart både stolt og glad då redaksjonen ville bruka det eg laga. Og so var det òg det fyrste intervjuet mitt. Vil du høyra? Klikk her, og so finn du det på nettsida mi på Nynorsk mediesenter. No vert det skummelt å laga neste sak...

 

8 Kommentarar:

21:49, skreiv Blogger guffen...

er det marknadsføring du held på med? og det heiter vel innsal, ikkje innsalg?

 
13:12, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Det var vel ei ikkje ehilt vellukka samleform for innslag og innsal dette. Godt du har eit kritisk blikk på meg. Gler du deg til å ein miniguff i huset?

 
19:14, skreiv Blogger guffen...

nei.

 
15:04, skreiv Blogger Tone Helene...

Fint du trives med Førde!
Glad i deg!

 
16:27, skreiv Blogger Heidi...

Dama har blogg jo!
HEY! :)

 
17:14, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Klart det. Eg er no ikkje tapt bak ei vanleg løedør!

 
01:08, skreiv Anonymous Anonym...

vælkømmin

 
01:09, skreiv Anonymous Anonym...

ikke sant

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida