Raggisland

Ei hjartesukkside

Eg, ein propagandaplakat?

På merkeleg vis skjedde det att; målrørsla og NS var brått i vinden att og det siste krumspringet mitt ser du i Klassekampen. Det er oppfylgjing til eit intervju med Finn-Erik Vinje.

 

3 Kommentarar:

10:06, skreiv Anonymous Anonym...

Flotte greier! Eg heldt på å eksplodera då eg såg at Vinje atter ein gong var ute. Bra at vituge folk òg får koma til orde mot han, då!

 
11:49, skreiv Blogger guffen...

eg synest det er direkte ufint at du seier deg usamd med vinje. i intervjuet med klassekampen seier han jo at "Dette er ikke engang diskutabelt, dette er fakta", og då bør du respektera det.

 
12:10, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Det er vel relativt tydeleg at eg treng eit kurs i skikk og bruk (ettikette og -ar og slikt)

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida