Raggisland

Ei hjartesukkside

Puh...!

Eg har pinadø levert!

 

15 Kommentarar:

21:28, skreiv Blogger guffen...

skal det innlegget ha noko meining bør du vel skriva kva du har levert.

 
21:31, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Pirk, spør du meg. Men, ok, eg har levert masteroppgåva mi.

 
22:21, skreiv Anonymous Anonym...

Gratulerer Ragnhild! Du har verkeleg stått på og du er flink!!! Kanskje eg kjem etter ein gong...;)
Kathrine

 
22:49, skreiv Blogger Magnus...

Gratulerer! Så flott, eg vonar du tek deg tid til ei laaang joleferie. Den kan sikkert vara heilt til påske.

 
22:51, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Fyrst må eg stå og so halda prøveførelesing om eitt eller anna og so ha munnleg og so skal eg feriera... Og eg gler meg!!!

 
22:53, skreiv Anonymous Anonym...

Mykje, mykje til lukke!

 
23:33, skreiv Blogger Jens Kihl...

Bra! Her på Alexander Kiellands Plass har me heia intenst på deg dei siste vekene. Bra, altså!

 
09:16, skreiv Blogger Tone Helene...

Godt jobba!
Gleder meg til å se deg i helgen.

 
11:05, skreiv Blogger Ragnhild...

Det er BRA! Til lukke!!!

 
17:46, skreiv Blogger Female viking...

Gratulerer kjempemasseutroligmye!!! Du er så flink atte og nå er det jo bare småkaker igjen..;)

Feirings litt i helga eller?

Stor klem Kari

 
18:37, skreiv Blogger austsida...

Gratulerer og hurra!

 
08:22, skreiv Anonymous Anonym...

Hipphipphurra!!
Gratulerer Ragnhild!!

 
16:15, skreiv Blogger Vidar...

fantastisk, til lukke!

 
16:29, skreiv Anonymous Anonym...

Eg har sagt det før; men dette er heilt fantastisk! Det som om livet tek til ein gong til... eller noko slikt. God helg!

 
18:09, skreiv Anonymous Anonym...

Kva karakter fekk du?

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida