Raggisland

Ei hjartesukkside

Eg lovar...

For dei av dykk som meiner de treng det, so kan eg no gje dykk ei nynorsk trusvedkjenning eg fann i ein gamal arkivboks frå mållaget. Arket vart ikkje var datert, men truleg stammar det frå tida før krigen. Uansett, eg likar artige ting, og dette går definitivt inn i samlinga mi! Berre les, lær og framfør :)

Eg lovar å vera med i det nynorske målreisingsarbeidet av all mi evne.
Eg vil hjelpa til med å få det norske målet i bruk i skule, kyrkje og styringsverk, og gjera det eg kan til åfå nynorsk lesnad inn i heimane.
Sjølv vil eg nytta nynorsk mest råd er, og det skal vera målblad og annan nynorsk lesnad i heimen min.

 

3 Kommentarar:

15:34, skreiv Blogger PenJente...

Sitter og skriver jobbsøknad på nynorsk, takk for bra inspirasjon;)

 
01:15, skreiv Anonymous Anonym...

Eg tykkjer at Norsk Tidend bør nemnast spesielt under nynorsk lesand!

 
21:09, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Eg likar å vera til inspirasjon! Berre skriv meri nynorsk, du :)
Kva jobb søkte du?

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida