Raggisland

Ei hjartesukkside

2. november

Dagens visdomsord frå Røysmyra må vera at det meste går litt betre om ein berre har kaffi og kake til.

Magnus, verdas beste kollektivsambuar, har laga informasjonsfilm for Høgskulen i Volda. - Ei svært utfordrande, gjevande og lærerik oppgåve, påstår han :)

Elles har eg ikkje noko å dementera enno i dag, jo, forresten - eg har ingen betalt vit.ass., om nokon trudde det. Eg skulle gjerne hatt ein vit.ass. på heiltid, men eg utruleg glad for den hjelpa eg får. (Dessutan proklamerte eg visst høgt og tydeleg tidlegare i haust at eg trong hjelp, men at eg ikkje kjem til å betala i klingnade mynt. Ei typisk Ragnhild-utsegn, men det skremde tydelegvis ikkje...)

So: ein kjensleladd og suppete sekvens - men ærleg og på plassen sin: eg har verdas beste folk rundt meg og eg er ubeskriveleg glad i dykk.