Raggisland

Ei hjartesukkside

14. november

Dagens dementi Nei, eg veit ikkje kva som vert tilttelen på oppgåva mi. Eg veit heller ikkje kva tid ho vert ferdig, men eg veit at det nærmar seg.

 

10 Kommentarar:

13:38, skreiv Blogger Magnus...

Hæ? Er dette eigentleg eit dementi?

Det hadde vore meir... dement.. om du skreiv "Oppgåva mi kjem ikkje til å heita "Det brenn på dass" ", til dømes.

 
13:42, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Tja... du kan vel kanskje rett, men det kom ut slik av di eg nett fekk spørsmål frå instituttet om kva som var den endelegetittelen på oppgåva, som om eg skulle ha tenkt på det alt no. Hmm... Eg kan jo seia at "Alt du lurte på um nazisme og målsak" det beste tittelframlegget til no, og at eg tvilar på at "Det brenn på dass" kjem til å stå på omslaget. Men det er ei god skildring av stoda nett no:)

 
14:14, skreiv Blogger Tone Helene...

hva med: Ikke lenger brennbart. Det endelige beviste på at Dahl, Dahl, Dahl og Dahl tar feil, og jeg har rett?


Glad i deg!

 
15:06, skreiv Anonymous Anonym...

kva med overskrifter som: Ny kveik - gamal målsak. kunne det vere noko? eller kva med: Tampen brenner? Eller: Målbart (som eit ordspel på brennbart?) det trur eg er mine beste namneframlegg til no.

 
21:22, skreiv Anonymous Anonym...

Magnus tek feil, det er teknisk sett eit dementi dersom nokon (liksom) har sagt at du veit kva tittelen blir. Elles røystar eg for framlegget frå Arild (må det vel vera), men med det pirrande tillegget "men ikkje torer spørja om".

 
21:27, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Eg har vore inne på tanken "Målrørsla 1938-1946 - fascistisk rottereir eller knallhard motstandsrørsle"

Elles so likar eg Magnus-Erik-kombinasjonen:)

 
21:36, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Men Hege er òg inne på noko her - Målbart kan jo illustrerast med Brennbart-barten?
Kva med utbrent? Ikkje lenger brennbart? Tone har føreslege bilete av Hans Fredrik og Finn-Erik i ein brennande busk... Gjerne med tittelen de tek feil og eg har rett.

Finst det noko skikk og bruk-standardar for slike titlar? Kor informative/artige/... dei skal/kan vera

 
10:32, skreiv Blogger guffen...

altfor mange bruker altfor mykje tid på å finna opp nye titlar. eg ville heller brukt ein tittel mange har brukt før (då veit du i alle fall at han fungerer godt) til dømes "den skituren gløymer eg aldri", "viljen til språk", eller "ein gong eg var skræmd".

 
00:51, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Nye framlegg
- Nazi eller nynorsk
-Alt du lurte på um nazisme og målsak - men ikkje torer spørja om (ikkje nytt, men løll)
- Viljen til språk - litt redd for å bli saksøkt om eg brukar den tittelen, men ein kan jo gjera veldig mange gode ordspel på den :) T.d. Uviljen til språk er av dei betre
- Ns, Nu, Nm - saman vart det berre bråk
- Organisert trøbbel?
Heil Aasen?

 
01:01, skreiv Anonymous Anonym...

Kva med: "Hitler var han nynorsk?"
;)

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida