Raggisland

Ei hjartesukkside

Beste sommaren nokon gong?


Det som kanskje har vore tidenes beste sommar er snart over. Tysdag er det semesterstart og Kaizerskonsert, og då er det igang.
Eg har ymta frampå om at det har vore mykje soling, grilling og sommarfestar, og det stemmer jo sjølvsagt. Slogen-turen var ein høgdare og eg gler meg til eg skal heilt på toppen. Det må bli neste gong det er finver og eg har pengar til ferja :)
Me har vore ein utruleg fin gjeng her og det har vore skikkeleg kjekt. Har ikkje hatt tid til å keia oss ein gong. Sjekk ut bileta på flickr-en min, eller på sida til Ragnhild Ølnes (du finn lenkja på høgresida her) og sjå kva me har halde på med.

 

3 Kommentarar:

02:04, skreiv Blogger Bjørn Abrahamsen...

Ja! Det Kan jeg nesten skrive under på! Helt utrolig sommer !

 
13:12, skreiv Anonymous Anonym...

Hei snuppa!
Kjekt at du har kosa deg i sommar, og at du synes folka rundt deg har vore bra folk-slik lesing likar eg!! Og eg får seie takk det same til deg. Sommaren hadde garantert ikkje vore den same utan nynorsk Ragnhild!

 
13:15, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Takk det same, tøffa!
Er veldig glad for å ha vorte kjend med deg! No ser eg fram til ein superflott haust, men fredagsmiddagar og mykje moro:)

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida