Raggisland

Ei hjartesukkside

Avishumor!

Har du lite å gjera i dag? Det har eigentleg ikkje eg, men det finst utruleg mykje godt agurkstoff i avsiene for tida og det kan ein bruka vanvittig mykje tid på å lesa og ikkje minst på å studera og diskutera.

Sjekk berre ut denne saka frå Magasinet. Heilt vanvittig mange ord du ikkje visste du hadde bruk for. Livet vart rikare med ein gong.

Elle kva med denne fantastiske reality-ferie-saka frå Dagbladet? Betre humor har eg ikkje sett i dag!!!

Skriving? Kva er det?

 

7 Kommentarar:

23:34, skreiv Anonymous Anonym...

Oss to i Osjlo?

 
23:47, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Lurer på det, ja. Men då må du vera med på grillings i Sofienbergparken måndag og kanskje tysdag.

 
00:00, skreiv Blogger Erlend...

såg den eg og... endte opp med å lese heile på i arbeidstida. :)

 
10:15, skreiv Anonymous Anonym...

Kvalsafarien i Dagbladet tok kaka. Utruleg mange treffande kommentarar frå skarpe lesarar. Eg lo så eg hiksta - i arbeidstida :-)

 
11:36, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Ikkje sant? Forresten, plar du ikkje le i arbeidstida? Det må du gjera oftare:)

 
14:01, skreiv Anonymous Anonym...

Statistisk smiler eg nok meir enn eg ler. Til dømes smilte eg av Ragnar Hovlands kommentarer i Dag og Tid i dagtidleg. Lite visste eg då om kvallatteren som seinare skulle fylle kontoret mitt.

 
14:31, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Nettopp. Eg trur den kvalsaka er den beste agurksaka i heile sommar. Kanskje burde eg laga ei kåring.
Kven er du forresten? Vert forviten over anonyme kommentarar.

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida