Raggisland

Ei hjartesukkside

Fisk gjer susen

Festspela er over, huset er tomt for folk og eg har sove i nesten heile dag. Fekk nesten sosialabstinens.
I kveld fekk eg nytrekt pala (småsei) på døra og eg fekk meg sommarens fyrste skikkelege kvelds! Fantastisk! Og brått var dagen ein finfin dag.

 

4 Kommentarar:

17:55, skreiv Blogger Mari...

Det var ei fantastisk kjekk helg! Tusen takk for meg.


Hjarteleg helsing Mari

 
22:26, skreiv Anonymous Anonym...

GRATULERER MED DAGEN, TANTE RAGNHILD!!!!

STOR KLEM FRÅ TØFFE ANDREA c",)

 
20:11, skreiv Anonymous Anonym...

Hei Ragnhild!

Håpar du har det bra, min gode ven. Eg tenkjer på Ravi sin song når eg tenkjer på deg "oss to i Osjlo". Kva tenkjer du om det?

 
13:15, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

hei herr bruvik. sett nokre kveitebollar i det siste? oss to i osjlo? det hadde vore noko. liker jo å vera med deg, og no er det altfor lenge sidan sist.

ps! pass på dei 24 sokkane dine

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida