Raggisland

Ei hjartesukkside

Det folk vil ha?

Lurer du på kva folk eigentleg vil ha? Ballade meiner å har funne ut kva musikk folket vil ha. Og det er iallfall slik at p4 ikkje har forstått det... eller kanskje det finst fleire folk? Iallfall, i/av det folket som NPK har sett på her 800.000 høyra jazz, og 650.000 folkemusikk og gammaldansmusikk når dei slår på radioen. I morgon kjem FrP til å verta det største jazzpartiet. Garantert.
Ja, so veit de det, i fall nokon lurte.

 

2 Kommentarar:

14:17, skreiv Anonymous Anonym...

Når eg slår på radioen veit eg gjerne ikkje kva eg vil høyre på. Det er difor eg slår på radio, og ikkje cd. Men fint at nokon veit kva eg vil høyre på.

 
21:55, skreiv Blogger Brage...

Haha! Ja, med Pål Steigan som innhyra jazz-konsulent! Gleder meg allerede!

Man skulle for øvrig tro at FrP-velgerne hører mest på danseband-musikk eller køntri, men en undersøkelse jeg leste for ei stund sida viste at den jevne FrP-velger faktisk oppgir hiphop som den sjangeren han hører mest på. Kan kanskje ha noe å gjøre med hiphoppens nyvinni hegemoni på norske hitlister...

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida