Raggisland

Ei hjartesukkside

Styrk drammensskulen!

I Drammen har kommunestyret funne ut at det er på tide å kasta nynorsken ut av ungdomsskulen. I sofall vil dei vera dei fyrste i landet som gjer nett det! Slike utspel gjev spalteplass i Drammens Tidende.

Ei god avis intervjuar sjølvsagt òg dei som kan verta råka av forsøket, elevane. Og det er her eg byrjar å verta uroleg. Dette fortener vel nesten eit eige oppslag, eller? Les sjølv:


FOR OG IMOT.
Tiendeklassingene Camilla Svennæs Bergland, Linn-Merita Dyrborg, Marte Johansen og Stefan Vågnes ved Børresen skole er delte i synet på nynorsk.
- Jeg ser ingen grunn til å kutte nynorsken. Den norske kulturen er bygd opp rundt nynorsk, mener Stefan.

Marte er enig.
- Hvis man behersker nynorsk, blir også bokmål enklere, mener hun.
- Nei, jeg synes nynorsk bare er forvirrende. Vi må fokusere på hovedmålet, mener Camilla, før hun legger til:
- Vi kan fortsatt lære om nynorsk litteratur, men vi trenger ikke skrive nynorsk.

Linn-Merita nikker.
- Vi bruker bokmål mest. Det er sjelden vi trenger nynorsk, mener hun.

Men Linn-Merita må innrømme én ting: Hun likte faktisk Knut Hamsuns "Victoria", selv om boken er skrevet på det hun selv kaller tung nynorsk.
- Den var utrolig fin, sier Linn-Merita.
- Nei, huff. Jeg leide den på lydbok, for jeg orket ikke å lese den, kommer det kjapt fra Camilla.


Eg er samd. Det er nok all nynorskundervisninga som er problemet til desse jentene.
- Endelig. Dette har jeg ventet på i mange år, sier norsklærer Geir Egil Norbom til avisa Drammens Tidende.

 

1 Kommentarar:

14:09, skreiv Blogger guffen...

a) elevane hatar nynorsk som presten, og b) elevane trur at språket til hamsun er nynorsk.

vil dette seia at elevane eigentleg hatar bokmål? kva meiner dei i tilfelle om nynorsk? er dette forklaringa på heile språkstriden?

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida