Raggisland

Ei hjartesukkside

Biografi

Kan nokon forresten fortelja meg litt om Henrik Rytter? Slik utover at han omsette skodespel og skreiv dikt?

 

5 Kommentarar:

09:59, skreiv Blogger guffen...

merkeleg samantreff. i går las eg nett ein artikkel om rytter i norsk biografisk leksikon (sjå under bokstaven R). artikkel i NBL2 var litt knapp, tykte eg - du finn mykje meir i NBL1.

 
12:54, skreiv Anonymous Anonym...

FØr jeg glemmer det:

Heming Gujord: Frå gravdans til fridomskamp ? Henrik Rytter

finnes i norsk litterær årbok 2005 (de har den på biblioteket her i volda) Har ikke lest den, så vet ikke hvor relevant den er.

 
13:11, skreiv Anonymous Anonym...

http://www.krus.com/kunst/kunstnere/rytter.html

http://nabo.nb.no/trip2?_b=norart&words=&FO_INST=&TI_UT=&EM=&OMPERSON=Rytter%2CHenrik&OS=&OI=&ISSN-NTID=&hefte=&DE%26=&_aar1=&_aar2=&innh=&spr=&_bool=and

 
17:13, skreiv Blogger Purisme...

Det du bør få tak i, er vel Henrik Rytters "Norden har ordet: eit stridsskrift" frå 1937.

 
22:35, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Har boka og det er difor eg vil finna ut meir om Rytter:)

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida