Raggisland

Ei hjartesukkside

Eksamensnerver

Eg tykkjer vitskapsteoretiske artiklar kan vera vanskelege å få tak på. Dette er ein slik tekst eg kan lesa og lesa på, men likevel ikkje kan gjera greie for innhaldet i. So i dag har eg ikkje tru på at eg nokon gong skal verta ferdigstudert.

Det fine i dag er at det snør!
Regnet vart kaldt i natt og vart kvitt og det har gjort sitt til at det er lyst ute.

 

3 Kommentarar:

16:53, skreiv Anonymous Anonym...

Hei Ragnhild

Eg har stor tru på deg og på at du kan klara å fanga innhaldet i denne teksten. Stå på, du er flink!

 
13:28, skreiv Anonymous Anonym...

Frøken dings, du VET at du kan sette deg inn i teksten :-)

Ta og ring meg da vel, så lager vi en slagplan :-)

Mange forståtekstenvibrasjoner sendes fra meg.

 
13:28, skreiv Anonymous Anonym...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida