Raggisland

Ei hjartesukkside

Verda smiler til meg

Av og til smiler rett og slett verda til meg. Det er ikkje alltid at ting går etter boka eller at ein får unna alt ein vil ha gjort. Likevel, kan humøret stiga til nye høgder. Det byrja med at universitetet i Gøteborg sa drit og dra til Oslo kommune og Astrid Søgnen. Kor utruleg bra var ikkje det? Det er jammen godt at svenskane syner at dei forskar på skikkelege ting, at dei krev kvalitet dei òg.
Lurer på kva som vert neste framstøyten frå Oslo kommune?

Og frå Høgre? Eg veit at sidemål vert ei høgt flagga valkampsak for det partiet, sikkert med 2007 som året det støyten skal setjast inn, men det får eg tru at folket greier knusa.

Men nett no er eg i strålande humør, likevel!

Andre strålande nyhende kjem snart som perler på ei snor. Berre vent!

Ragnhild