Raggisland

Ei hjartesukkside

Nynorsk mediesenter opna

Torsdag var eg på opninga av Nynorsk mediesenter i Førde. Det var veldig kjekt! Heile den nynorske popstjerneeliten var tilstades. Ikkje i musikkforstand, i kulturell- og intellektuell forstand. Og opninga vart so flott som ho skulle vera. Eg fekk ei supertøff t-skjorte med løvetann på. Elles snakka eg med Odd Nordstoga. Litt vilt. Og endeleg fekk eg helsa skikkeleg på Olaug Nilssen. Det var no på høg tid etter at eg har møtt henne ein heil haug gonger. Og kjekt var det!

Reidar Sandal var sjølvsagt òg tilstades under opninga og Hege intervjua han. Han, som har pryda kontorveggen til NMU sidan 1997, med kriminellstempel over biletet av han. Han snakka eg med. Og om eg hadde lyst til å seia: Takk for sist! Hugsar du Nynorsk elevgerilja? Hugsar du framlegget til opplæringslov du la fram då du var utdanningsminister? Hugsar du elevstreikane me organiserte mot deg og at du måtte trekkja framlegget ditt og etter kvart gå av? Ja, det var oss det! Og so kunne Hege kanskje syngja opp til den fine aksjonssongen: "Eg heiter Reidar Sandal, eg er ein statsråd eg!" slik ho gjorde i Bergen i 97.
Det hadde vore noko det! Men det er ikkje sikkert at intervjuet hadde gått so bra. Det gjorde det, og Reidar virka å vera ein ålreit sosialdemokrat og målmann denne dagen.

Me voldingar var òg uvanleg godt organiserte. I ikkje minder enn fire bilar la me ut på tur, fire naboar. Ok, eg reiste om Florø for å plukka opp super-Hege som flaug dit, men lell! Kanskje eg skulle skriva ein historie om dei fire gode naboane?

Elles kan eg fortelja at eg har fått jobb som tunassistent i Aasentunet! Jippi! Eg har ein liten jobb. Ikkje det at eg har for lite å gjera med studia, altso. For all del.