Raggisland

Ei hjartesukkside

Kommentarar

Eg prøver meg på å la folk kunna kommentera det eg skriv på sida mi. Dersom du klikkar på #-teiknet under ei sak, der det står # posted by..., so kan du altso kommentera det eg skriv, om du vil.

 

2 Kommentarar:

19:06, skreiv Blogger Fru Lur...

er det fint i raggisland? Her er eit nytt slagord du kan kosa deg med om du vil (det er ikkje eg som har funne på det, og eg står ikkje inne for det på noko vis, eg berre kniser litt): i-mål er slimål, i-mål er slimål, i-mål er slimål

 
10:01, skreiv Blogger Ragnhild Bjorge...

Det er veldig fint i Raggisland! Her er alt slik eg vil ha det. Berre tenk på alt som ikkje finst i her! Det er ingen nyliberalistar, ingen galningar og vektarane deira og sola skin, berre for å gje ein smakebit.
Lurer på kven som tenkte ut slagordet ditt. Fint var det.

 

Legg inn en kommentar

<< Attende til framsida