Raggisland

Ei hjartesukkside

Sommartider

God sommar, alle i hop. Vanlegvis plar eg sløva vekk ferien. Liggja på ein plen, lesa bøker, sovna i sola og ha det fint. Litt jobbing når det høver slik, men å leva slaraffenlivet er noko eg likar og saknar. I sommar jobbar eg skiftarbeid på gamleheim. Tidleg og seint. Til og med bursdagen min feira eg på jobb. Det er vel noko dei fleste opplever, men for slike ferieborn som eg, er det ikkje nett ein vane å arbeida ein slik dag. Ikkje at det gjorde noko, eigentleg, men likevel.

No sit eg i sovleggen og kosar meg med bøker om landssvik og krigen. Kven var eigentleg fascistar? Kva seier Johs. Andenæs om landssvik? Skal snart på jobb. I dag er det seinvakt. Lurer på om det er råd å gjera ein avtale med nokre vergudar om at det skal vera fint ver kvar føremiddag når eg sakl på seinvakt? Då kunne eg kanskje nå målet om å verta brun i sommar eg òg.

Ragnhild